onsdag 18. januar 2012

Superduper pt. II

Tjohoo! Nesten ikke forkjøla lenger! Og planene framover er klare:
Dumdum Boys-billett i boks, men hvordan jeg kommer meg fram og tilbake er et mysterium..
Flybilletter til Stockholm med girlsa er bestilt, men vi mangler hotell..
Sparegrisen med Cubabudsjettet begynner å ligne på en julegris, and it's a good sign!
Neste uke begynner det et nytt salsakurs og jeg må sjekke om jeg kan være med på alle kveldene.. planen er å begynne på et viderekommen-kurs, og jeg antar at hvis jeg ikke får vært med på alle kurskveldene kommer jeg aldri til å "komme inn igjen" til neste kurskveld. Liksom. Jah..
Tallinntur er også under planlegging, og jeg gleder meg sååå!
Jeg har kjøpt meg iPhone, (det er meg lissom, hvit iPhone lissom!) og inatt drømte jeg at standard ekstrautstyr var sånn adapter som man satte i stikkontakten, og når jeg stakk tresverdet inn i den adapteren, fikk jeg et superduperlasertresverd som gjorde meg til en uovervinnelig sjørøver som vant alle sjøslagene jeg var med på! No shit, jeg håper inderlig at det er med som ekstrautstyr. Virkelig.

Lykken smiler til lille frøken Malin


Og i natt er det nattevakt, og jeg har fått meg protegè. Eller sykepleierstudent som det eegentlig heter. Stakkars fyr, jeg synes det virker som han kan mer enn meg, og det er litt flaut. Nuvel. Trivelig kar er han iallfall.

okay, guddnajt, sov godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...