onsdag 9. desember 2009

Så dæeh..

Har du noen gang hatt en sånn dag der du våkner om morgenen og synes du ser faabulous ut? Også drar du på jobb og føler deg faabulous inntil du ser deg i speilet og ser at..OI! Var kanskje ikke så fæbb likevel? Det var meg i dag. Ikke spesielt gøy. Skal jo helst imponere hele tiden, liksom. Jaja.

Og hva er greia med å IKKE bruke refleks når man går på sterkt trafikkerte veier? Nå som Vidkun er avskiltningsbegjært og jeg kjører herregårdsvogn som jeg ikke har peiling på hvor bred den er, er det spesielt lite lurt. Det er ikke det at jeg sikter på folk, men du bør ikke være for sikker på at jeg ikke sneier borti. Ingen sør for Dovre er trygge nå, så bare hold dere innendørs. Som vi sier på Oppdal: My bæær å vårrå hem!
Og du fjortisjævel som går med mørkeblå klær i skumringa: Neste gang BREMSER JEG IKKE!

1 kommentar:

  1. Heisann!
    Sitter her kl 3 på natta og venter på neste oppdatering jeg da.
    ja jeg er tragisk:p

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...