tirsdag 21. desember 2010

O jul med din glede...

OIOI! Siste dag på jobb før jul imårra, deretter vender vi nesa nordover. Det blir godt å komme hjem til a mor i jula. Der er ikke edderkoppene så store.

HELT alvorlig, jeg ble nesten spist av en edderkopp i dag. Den var på størrelse med Kina og jeg døde nesten.

Jeg antar at det er et hint om at jeg må bruke salmiakkvann hver gang jeg vasker. Og vaske oftere.

Til jul ønsker jeg meg vaskehjelp. Eller en dverg fra Balkan som kan ta på seg jobben med å jage eddiser, ettersom pelstrynet vårt ikke gjør annet enn å spise, sove og å rive ting ned fra bordet.

Han har blitt utrolig tjukk i det siste. Og han kommer til å bli enda tjukkere når han kommer oppover til Sunndalen. Museparadiset.

Okai. En digresjon eller fler, det der. Uansett; det er jul, og alle hjerter gleder seg.

IIH!

2 kommentarer:

  1. Her gleder alle seg veeeldig!! Kanskje ikke musene så mye da..

    SvarSlett
  2. God jul :)
    Fikk du noe fint?

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...