tirsdag 30. august 2011

dødssyk

Jeg ER så forkjøla! Hosting og nysing og snørr og tårer. Jeg ønsker meg papirlommetørklær med hjerter på. Eller leopardmønster. Eller andre fine ting. Det hadde gjort susen!






Å tasse rundt i bløte sko ei hel helg var kanskje ikke så lurt. Ikke det å ligge tett inntil en forkjøla Handyman heller. Vi deler alt, tydeligvis. Inkludert bakterier. Æsj.

Vi var på Lillehammer i helga, serru. Birkebeinerrittet ble avholdt for nittende gang, og Morten, stefaren min sykla for femtende gang. Han tok merket for femtende gang også. Maskin!

 

Katrine sykla også, for andre gang. Flink jente, altså! Neste år skal jeg og sykle for andre gang. Jeg må begynne å trene NÅH! etter at nesa er åpen igjen og jeg greier å puste, selvsagt. Jeg antar det skjer iløpet av morgendagen, kanskje?

Også lå vi i campingvogn. Fire voksne og en halv. Lillebror er den halve, hvis det ikke var opplagt. Det hadde gått med en eller to til, til nød. Vi er en ekte sigøynerfamilie, vi. Bare at vi ikke stjeler sko. Men å legge sammen stort fortelt og tørke det for regn og sånt, det må vi gjøre.


















Og før helga var storebror og bestefar her! Jeg lagde hakk for første gang, fordi det liker bestefar. Og så kjørte vi på en liten rundtur rundt om i Porsgrunn og Skien og viste fram litt forskjellig. Jeg viste også fram hvordan jeg kjører feil vei i enveiskjørt gate. Jeg er så flink, og storebror, bestefar og kjærest ble kjempeimponert.


2 kommentarer:

  1. Herlig.
    Så koselig det ser ut!! Morten er rå! De andre også så klart. Morsomt med sigøynerfamilie. De andre kunne godt ha vært oss. I alle fall meg ettersom jeg liker så godt å flytte på meg. Kanskje jeg er forbytta på sykehuset??
    Men godt å slippe forkjølelsen da. Håper dere kommer dere fort. Hils og god bedring.

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...