onsdag 24. august 2011

MER!


Hurra! Flere feriebilder!



Vi dro jo på hytta og, jeg og Handyman. Og der har de erstattet alle kyrne med HESTER!

























Mange av dem!
 



Og de var slett ikke redd folk! Mamma sa det var rideskolehester, hvilket vil si at de tåler at vanlig dødelige som aldri er borti hest annet enn på brødskiva tar i de. Hvilket var gøy for både heltinner og Handymenn.





Trives på hytta, jeg.


Det gjør Handyman også, for han synes å fiske er sååååååå gøy!



Og enda gøy-ere blir det når det viser seg at noen venner av oss er på ei hytte ikke langt unna! Da rekker han ikke å åpne grinda engang!








Morsomt å se igjen folk man ellers bare ser en gang i året eller noe sånt.


Andre koser seg også på hytta. Som freksempel Frøya.



Frøya og Sofie, jenta fra nabohytta, fant tonen


Og Lillebror og Nico tok nye triks på trampolina.


Vi var på tur på "Engeln"


Vi vasket under sengene


Og tok tohundreogfemti bilder av solnedgangen.



Vi tok hundre bilder av hester og gutter


og jenter


og kaniner.

Og nå har jeg lagt ut mange bilder av hyttenabogutten, og ingen av Lillebror. Men her er han. Jørgen! I klatretrøye og det hele! Jeg har eksponert min uskyldige lillebror for det store, farlige internettet! Mamma og. Mamma har nettopp fått seg facebook og må venne seg til dette. Hihi!


Vi var på fjelltur, og  deretter måtte albinoen avkjøle seg. Jeg hoppa fra brygga, jeg er tøff!


Åh, jeg trives så på hytta, der er det fiiint!

Og hjemme på Oppdal måtte vi låne "hytta" til mamma, eller lekestua som vi kaller det, da vi skulle vorse til Postgirobygget. Det var heller ikke feil!




Loves it!

Tror jeg er lei av å referere fra sommeren nå.

Nåer det høst. Jeg var på Rennebumartna i helga, fikk treffe den supre familien Hognamat, fikk selge spekemat for veldig mange penger, traff svigers, og hadde det suverent!

Mamma Astrid med det nyeste familiemedlemmet; Tia, den mørkeredde sauehunden.

Pappa Arnt sa at vi var de søteste selgerne på hele martnaen, og da jeg gikk en runde, fikk jeg se at det var sant også!


Julinissen med moskuspølse og flatbrød fra Kroken bakeri. Mihihih!








Og det var det.

Imorgen kommer Storebror og Bestefar på besøk.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...