fredag 16. desember 2011

og sånn går no dagan...

Jeg har ingenting å si, egentlig.. ikke annet enn at forrige helgs julebord var fabelaktig, og at jeg er imponert over vår evne til å se forbi hverandre.. vi hadde altså tre kilo ribbe, tre ringer julepølse, 14 kjøttkaker og to store kjeler poteter til seks småspiste jenter. Tre av oss er egentlig ikke særlig gira på ribbe, ei spiser ikke svinekjøtt og jeg utstår ikke medister. Så det ble da nok mat, ingen fare det.

Og det var bare jeg som likte akevitten. For akevitt er godt!
Kransekake, twist, trippelsjokoladejulekakebrownies, potetgull og kaffelikør var det også mye av. Og photoshoots. Jeg vet ikke hva det er som skjer med hodene våre når vi kommer sammen.. hver eneste gang blir det sånn "ta bilde av meg daa! Ta bilde av meg nå daa! Ta et bilde når jeg står sånn, daa!"


Og det er like gøy hver gang. Og byttelåning av klær og sko.

Helt sant, det er LIKE gøy HVER gang!

Det var iallefall helt fantastisk å møte verdens fineste sykepleiere igjen!

Dette var forresten alle bildene som ble tatt med kameraet mitt.. de 418 andre bildene ble tatt med kameraet til Siw. Jeg gleder meg til å få dem!



Nå har Handyman tatt seg juleferie fra skolen og dratt på guttetur i helga. Det er visst badstu og boblebad dit han skal. Det blir nok bra. Jeg har gitt ham visse formaninger, siden det ikke er lenge siden to personer druknet i boblebad da de var fulle. Og jeg har også hørt sykepleierhistorier om folk som besvimer i badstu og når de blir oppdaget er det for sent og de er blitt som hardkokte egg. No shit! Så jeg har forsøkt så godt jeg kan å skremme karen litt, sånn at han kommer hjem til meg like hel.

Igår avbestilte han flybilletten min nordover i jula også, sånn at vi kan kjøre oppover sammen. Det blir fint. Ni timer med bilkjøring der jeg synger Driving home for Christmas heeeele turen. Åh, det blir så gøy!


Nå skal jeg gjøre meg klar til arbeidshelg. Min første arbeidshelg på seks uker, faktisk! Det er magisk, nesten.. og neste helg er det julaften og sånt! Det blir så braaa!

1 kommentar:

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...