onsdag 21. mars 2012

Stockholm, baby!

Ingenting er som å ta bilder av seg selv med mobilkamera for å vise hvor mye man gleder seg til å dra på tur med flickorna!




Eller dra på sajtsi-ing i de forskjellige bydelene i fire- fem varmegrader og kald vind










 


 

Eller ta bilder av båter fra forskjellige tidsepoker og med forskjellig funksjonskråstrekhensikt

 

 

 Eller dra på teater i Sverige og le så lenge og høyt og inderlig at man må virkelig konsentrere seg for ikke å le, sånn at man ikke tisser på seg, for det ville vært upraktisk, det!

 

 


 Eller storkose seg med fin mat og fin drikke og fine venner i fine klær i fine omgivelser











 


 

 

 







Ellers ble det lite champagne, men desto mer shopping og rødvin. Og øl. Og kaffe. Panna mi ser ut som en grandiosa, rett og slett fordi jeg har kost meg så inderlig! Jeg etterlyser flere bilder fra mine to medeventyrere, ettersom jeg ikke er spesielt flink til å ta bilder av alt det morsomme vi har gjort.

Og kan jeg bare si at svensker er utroolig koselige? Har ikke møtt en eneste sur stockis på hele fire dager, jo! WOW!

1 kommentar:

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...