søndag 1. april 2012

en uke etter..

Åh, jeg har kjøpt meg rød leppestift, og det ble så fint!


Så da måtte selvsagt jeg og Line ta på oss vårt aller peneste ansikt og vise oss fram for folk vi ikke kjenner.





 Det var forsåvidt ikke no suksess, det var veldig få folk ute som kunne se oss, og de som var ute, de var så unge og fulle at de ikke greide å åpne dører engang, men sto og banka på fram til noen åpnet for dem. Jeg mener.. er det vanskelig å trekke døren til seg?


 Ja, åsså var vi i O-town og såg Klypa. Tror det kan gå under kategorien one man show (putt inn bindestrek der det passer, jeg vet ikke hvor det skal stå). Ikke all revyhumoren som er like morsom, men strilen og Kjellen Bigset fikk meg til å skratte. Og litt nervepirrende var det også, for han holdt på å besvime på scenen. Oioioi!



 Åsså har vi plaget katta til Line og Geir




Og spist frokost




Plagd katten litt mer.. Se! Han lager sexyface! Fiin!



Og vi har gått tur i finvær..






Og vi har feiret den internasjonale vaffeldagen - PÅ VERANDAEN! YAY!





Og det var det. Bra helg! Veldig bra helg.


Vil du se tesilen min? Den er så fin!




Badeand liksom!

1 kommentar:

  1. Å, så fin tesil! : D Jeg skulle gjerne kjøpt en lignende til en venninne av meg, men jeg finner den kun på nettsider med rådyr frakt til Norge.

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...