tirsdag 10. april 2012

Påska er over - good riddance

Neida, jeg er veldig glad i påska, jeg. Fridager, helligdagstillegg og fråtserier, liksom. What's not to like?
Men denne påska har jeg stort sett tilbrakt på jobb eller hjemme i hula mi, hvilket ikke gjør den veldig minneverdig.

MEN! Det er alltid unntak til slike regler, som med alt annet!
Jeg og kong Tjukkas har fått god kontakt i vårt felles savn etter matfar





Og som jeg skrev i forrige innlegg fikk jeg jo ei vannvittig care package av kjæresten og svigers, dessuten kom Britt-Mari på besøk fra tirsdag til onsdag. Det var fint. Vi koste oss stort med Johnny Depp i Cry Baby, spiste god mat og drakk Chablis.

Og i helga forbarmet foreldrene til Britt-Mari seg over meg også, og inviterte meg først på lammestek og godt tilbehør på lørdag, og pinnekjøtt på søndag. Mellom måltidene tok jeg og Britt-Mari på oss krigsmalingen og gjorde utestedene utrygge her i Porsgrunn.



Og nå har jeg bestilt meg flybillett hjem, så til helga skal jeg hjem til Oppdal på ferie! Hoo-ray!

2 kommentarer:

  1. Hipp hurrrrrrrrra!

    SvarSlett
  2. blei litt skæmt når æ så at d sto at d va en giraff i fjøset :| men skjønte fort at det er dette du kaller fansen din <3

    Vi hadde det så utrolig gøy, må gjøre det igjen snart :D

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...