tirsdag 24. april 2012

Ord for dagen

Vennskap er som å tisse i buksa;
alle ser det, men det er bare du som kjenner varmen.

Var ikke det fiiint sagt? Jo, det syns jeg..Det er akkurat passe barnslig og hjerteklissete til at det appelerer til meg.


Og deretter.. Jeg gjorde jo mer i "påska" mi også, jeg og lillebror lagde blant annet oreokake

 

 


og vi sloss, spilte brettspill og spill mot hverandre på mobil, vi slo hverandre og (jeg) sladra til mamma og jeg tror vi var som søsken skal være.

Dessuten har jeg dokumentert at jeg har hund.



Og ettersom jeg er såå glad i å gå i hatt, ble det jo hvitveisplukking iført hatt med slør, selvsagt. Mammaen til Handyman var jo hu med hatten før, så da tok vi på oss hatter, vi da. Svigermor, mor, Malin og bikkjeliten.







Og deretter spiste vi stettefatfrokost, bare at det var lunsj. Stettefatfrokost er når man bruker det serviset som ikke tåler å vaskes i oppvaskmaskin, upraktisk bordduk og maten serveres på stettefat og i glasskåler.

Jeg ønsker meg mer PiP!


Og ellers da? Jo, jeg har møtt masse venninner, vi har feiret tjuefemårsdagen til doktor Randi, drukket vin og baare hatt det fint.




Sånn, det var fin oppsummering, syns jeg. Nå har jeg kokt en halv kilo grønne linser som jeg skal fryse ned i porsjonspakninger sånn at jeg har til nista mi, og jeg og Handyman har spist smoothie.






Og i helga er det tid for å bruke leppestift igjen. YAY!





3 kommentarer:

  1. Å så koselig du hadde det på påsketur :)

    SvarSlett
  2. Tøft! Den kaka såg jammen god ut!
    E å vil ha!
    Ellers så så den litt spinkel ut den der lunsjen da. Lite mat liksom. ;) Fine bilder, men skulle ønske jeg hadde hørt på deg og valgt den røde hatten!
    Neste gang.
    Klem

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...