fredag 4. mai 2012

I live!

Ja, det var vel heller aldri noen som mistenkte at jeg var i u-live, ettersom jeg gjerne ringer alle mine lesere iallefall èn gang i uka. Men vårt fantastiske internett har hanglet litt i det siste. Igjen.
Det viser seg at de som bor over oss har funnet det for godt til å (i tillegg til at de bruker plena mi og trappegangen min som askebeger,) trekke ut stikkontakten til repeateren, og deretter bare ALDRI sette den inn igjen! Og den der blogger-appen på telefonen min er bare en stor vits.

Skal vi starte opp igjen med det ukentlige oppsummeringsinnlegget?

Ok.

Jeg og Tonje var på liten morgengåtur i forrige uke,



i noe jeg trodde var en regnjakke. Men det var det ikke.



Kan hende at tilogmed Norrønajakkene trenger en re-impregnering etter seks eller sju års bruk. Vi nådde "fjelltoppen" vår klokka 0840, hvilket vil si at vi sto opp relativt tidlig for å skynde oss ut i regnet. Hurra!


Og i forrige helg spiste jeg og Line tapas-lunsj



før vi tok på oss våre aller høyeste hæler og vår aller rødeste leppestift, og dro på fest.


 Vi starta tydeligvis en trend, for alle ville ha rød leppestift, plutselig. Og jeg fikk låne verdens fineste hatt! Jeg ønsker meg en sånn en til jul.



En av de mest fabelaktige damene jeg noen gang har møtt skal slutte i jobben sin på Hamar og flytte til Fredrikstad, og da måtte jo et ordentlig gravøl bli arrangert.
Så da fikk jeg treffe igjen mange av de flinke folkene jeg jobbet med på Hamar, jeg lærte at konjakk kan være kjempegodt, så lenge det er blandet med musserende vin og jeg lærte at det er null stress å flakse rundt (altså, danse) i høye hæler så lenge man tar forholdsregler (les: sportstape).

Og jeg har lært at Selbu Blå ikke er optimal bakfullmatsost, ettersom den er skrekkelig å få i retur.

Yess, da var det gjort! Da er det bare å glede seg til helga igjen!

Jeg skal nemlig til Sændis i helga! Britt-Mari inviterte meg på Tom Waits-løp i helga, og jeg sa "ja!" tvert. Etterpå fant jeg ut at det var ikke helt det samme som Grete Waitz-løpet, men mer en tur innom de forskjellige barene i Tønsberg. Så da er det bare å finne fram sportstape og leppestift igjen, da! Hurra!

Så da avslutter vi med et bilde av hvitveisen jeg og Handyman druknet i da vi gikk tur, her om dagen.



3 kommentarer:

  1. Så sprek du e! og for en morgenfugl, betyr d hær at forbudet mitt mot å ring før kl 10 ha opphørt? E å vil ha så masse kvitveis. !

    SvarSlett
  2. Hehe, forbudet har nok ikke opphørt, men etter avtale kan det nok til tider omgås. Kom hit, så skal du få en krans med kvitsemmer, hvis du vil ;)

    SvarSlett
  3. haha du skulle hatt regnbukse!

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...