fredag 25. mai 2012

"hva skjer a?"

Skrev svigermor i kommentarfeltet.. jo, det skal jeg jaggu fortelle deg!

Ikveld søkte jeg på videreutdanning! (etter to glass vin)

HURRAAA!

Satser på at dette går rette veien, da.

Ellers har det kanskje ikke gått hele verden (les: Norge) at det er sol og sommer, derfor velger jeg å bruke tiden min på å ligge i halvlangt gress og lese sci-fi og fantasy. Helt greit, egentlig.

I helga skal man ta på seg paljetter og drikke bobler mens man heier Tooji fram til finalen. Også er det jo pinse, så da må man jo ha åpne flammer også, spørs hvordan vi fikser det?


Forøvrig: lykke til til alle mine fantastiske og smarte venninner og verdens beste kjæreste som har eksamen i disse dager :)

Soolbrillesmilefjes!





Dessuten! Dette skal jeg spise til jeg sprekker i sommer:
balsamicoglaserte jordbær med mascarpone og vaniljekrem. Det er så insane godt!

 
(Vinen åkæi, men ikke mer enn det. Too pricey.)

3 kommentarer:

  1. skal du utdanne dæ mere no? ka du skal bli? :P
    HUSK solkræm :)

    SvarSlett
  2. Oiooiii! Hvor? I Trondheim? I Oslo? Ehhh... Bodø?;)

    SvarSlett
  3. Åååå sånn dessert vil jeg og ha!!
    Klem

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...