onsdag 9. mai 2012

Bad as me

Neeei, you sir, are mistaken! Det er ikke jeg som er bæd, det er tittelen på albumet Tom Waits ga ut ifjor.

Hahaa, for jeg var på Tom Waits-løpet i Tønsberg i helga som var! Og det var gøy det!
Jeg må innrømme at den første pilsen, den vi åpna med klokka tolv tok litt tid. Jeg har nok ikke trent opp alkoholikeren i meg nok til å starte dagen med øl, enda jeg ikke trodde det var noe problem i det hele tatt. Og det er kanskje en bra ting?

Men etterhvert gikk det bedre. Og etterhvert som dagen skred frem, og vi googlet Tom Waits, og ervervet oss noget feilaktige wikipedia-facts som vi avga som svar på Tom Waits- quiz'en, jo mer tenkte jeg at "jeg bør kanskje høre litt på han". Så da har jeg begynt med det nå da. Og har du hørt så fin musikk før? Shane McGowan gå hjem og vogg, lissom!
Jeg gleder meg til å kjøre rundt mens skinnsetene i bilen brenner på lårene, solbrillene sitter på nesen og Tom Waits lurer seg ut av de halvveis sprengte høytalerne mine. Åh, det blir fiint!

Også har jeg blitt sjuuk, da.. jeg hadde tydeligvis litt lite klær på meg på dette løpet, for idag har jeg hatt så vondt i hals at jeg ikke har greid å snakke! Jeg greide meg på nattevakt i natt, men på slutten av vakta var stemmen relativt oppbrukt. Særr, idag da jeg sov drømte jeg at jeg var en drage som spruta ild, for det svidde (/sved?) så i halsen! Og jeg som alltid har så mye å si, da! Kriise! Men Handyman har det godt, for når jeg ikke snakker, maser jeg jo ikke, heller!

Men så.. bildekævælkeid?

Trine, jeg og Britt-Mari på første vannhull, se så blide og opplagte!

Midt i løypa ble vi kjent med Hells Kittys, en gjeng med egen bok og facebookside. Og de hadde matchende joggedresser med flammer på. Classy.


Nest siste stopp, og vi var såå blide og glade og trøtte og kalde. Og blide.



 Og resten av kvelden ble ikke avbildet. Men gøy var det! Jeg har blant annet spilt luftgitarsolo på dansegulvet. Oioioi, så stolt jeg er av meg selv.

Obligatorisk bilde av katten:


Pusen hadde bursdag igår, og hipp hurra for Kong Tjukkas! Han fikk kokt fisk med lys på, og han ble såå glad!



Og jeg har kjøpt meg likense sko som lillebror, fordi vi er så kuule! Han har blå og jeg har guule! (fnis)


1 kommentar:

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...