tirsdag 25. mai 2010

Jeg har fått sars

Jeg fryser, og det er sommer. Da er det garantert sars eller noe annet fælt noe.
Neida.. sikkert bare dårlig kondis.
Men over til noe mye viktigere: Når jeg blir sjef over universet, skal det bli vedtatt ved lov: alle skal spise et varmt måltid rett før man legger seg for å sove.
Jeg drømmer SÅ mye rart når jeg spiser rett før jeg legger meg! I natt var jeg politi og jaktet på skumle mordere, og natt til i går drømte jeg at jeg reiste i tid, OG at jeg hadde sånn fin hårsveis som Dita von Teese.Mamma kommer nok til å kalle meg asiatisk gledespike igjen hvis jeg får meg sånn sveis, men det får så være. Med sånn sveis og evnen til å hoppe i tid og rom kommer jeg IALLFALL til å overta verden!

1 kommentar:

  1. D e helt sikkert MRSA. Og kor e bildet av den nye sveisen din da? må jo vit om mamma anita får rett.

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...