torsdag 20. mai 2010

Jeg og vil!

Nå har jeg lest mange blogger der folk legger ut om sin 17.mai-feiring. Det vil jeg og gjøre! Min spennende 17.mai.
Handyman har jo masse familie nede på østlandet, så han dro bort til dem for å spise masse mat og kake og slikt. Alt skal jo skje i halv ett-ett-tia, og da er det lite hensikt for meg å bli med, siden jeg drar på jobb halv to.
Så..her satt jeg da, og ventet på å dra på jobb. Og siden det ikke var noe særlig å gjøre, krølla jeg håret mitt og lagde meg fin hårbøyle med rødt, hvitt og blått bånd.
Åå, så fin! kunne kanskje vært greit å redigert litt, men så langt kom jeg ikke.
Såå dro jeg på jobb, tok på meg min "hvite festdrakt" og gjorde dagen litt bedre for noen, og kanskje litt verre for noen andre. Sånn er det å være sykepleier!
Dette bildet sendte jeg til mamman min for å vise henne hvor flink jeg er som er på jobb på en av de morsomste dagene i året. Da fikk jeg igjen denne:
Mamma'n min ble nemlig ikke så glad da jeg farga håret mitt mørkebrunt. Hun ble ikke så glad da jeg bleka det heller. Rart det der.

Så der har du min feiring av grunnlovsdagen! Honestly, I don't think you can top that.

3 kommentarer:

  1. åååå du æ min asiatiske helt!:)

    SvarSlett
  2. sjå no ha e lest:) hils katrine da.:)
    flink:)

    SvarSlett
  3. Haha!! Den mora di altså!! Har du blitt lav også eller?????

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...