fredag 14. mai 2010

Kunsten å skålde mandler..

Jeg lærte det nå nettopp. Ikke at jeg vet om jeg noen gang kommer til å bruke det, og mest sannsynlig er det glemt iløpet av kvelden, men jeg kan det NÅ, og det er det som teller.

Vedder på at jeg kan mer enn deg.

Se! Her om dagen ble Line og jeg stoppet av min framtidige kollega! (Turte ikke å ta bilde åpenlyst.. han har jo muligheter til å ta meg med til spjeldet!)
Som Gøril sa da jeg sendte henne bilde av halve fjeset til pene politimannen: "Absolutt potensiale, men vi blir bedre!" Han var nok ganske mye snillere enn det jeg og Gøril blir. Vi havnet ikke i fengsel engang! Line hadde alle papirer i orden, vettu. Det er jenta si som har orden i sysakene, det.

Igår spiste jeg grillpølser, og idag har jeg vært syk. Hva er det med grillpølser som gjør at jeg får matforgiftning? Det var andre gangen nå, og jeg kommer ALDRI til å spise grillpølse igjen. La Buddha slå meg til bakken med lyn hvis jeg gjør det.

Så, siden jeg har vært syk, har jeg syntes utrolig synd i meg selv. Og da gråter jeg litt. Så da Handyman kom hjem ikveld, satt jeg i sofaen med den fine, hvite kjolen min, og gråt. "Hva er det?", spurte Handyman. "Jeg blir aldri gift, jeg", sa jeg og stakk ut underleppa.
Ha-ha, skal si jeg lurte han, gitt!

Kjedelig å være syk.

3 kommentarer:

  1. Hehehe si at du lurte han da, du holder jo alt tilbake til bloggen din, du;)

    SvarSlett
  2. Altzå... Du VI`KKE bli znut lism!

    SvarSlett
  3. Jo det vil hun!

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...