tirsdag 22. juni 2010

Hestetyv



Det ble ikke Gøteborgstur på meg. Vi dro til Torslanda utafor Gøteborg, der jeg og Mona Helen stjal en lastebil. Det gikk ikke så bra, så vi stakk av derfra og dro til Trollhättan istedet. Se så gode venner jeg og Handyman er når vi kjører bil! Vi sitter og teller bilmerker, synger "on the road again" og handyman blir oppgitt over meg når jeg tar bilder av A-stolpen når jeg egentlig skal ta bilder av fine biler som kjører forbi.Også blir han oppgitt når jeg tar bilder av folk vi kjører forbi..
.
.
.
.
Kunstpause
.
.
.
.
.
Ok, da, så visste vi hvem det var. Vi var jo et helt lass med biler som kjørte sammen innover! Her er NOEN av dem.
Vi var jo på tur med VCCN til volvofabrikken og volvomuseumet i Torslanda! KLART det ble mye volvo der.

I Trollhättan var det mye rart som skjedde! Trollhättan er visst en sluseby, det vil si at de har masse vann og stengsler som gjør at vannet blir stående. Og der vannet blir stående, hadde de satt opp statuer, fordi det er fint det.
Se! Det er kunst!

Kom ikke her og si at vi er ukultiverte, altså. Vi setter PRIS på god kunst, vi.
Vi tok oss til og med tid til å lukte på blomstene.

Men altså. Etter masse mas med blomster og stein og vann og sånt, så fikk jeg skreket meg til tre kvarter på et kjøpesenter. Der kjøpte jeg meg sko. SKOOOOOO! Fine sko, som slett ikke er brukbare. Ok, sånne sandaler er kanskje ikke såå ubrukbare, da. Men når skal jeg bruke høyhælte sandaler med nagler på?
Disse skoene kommer jeg sikkert aldri til å finne en egnet anledning til. De havner nok i ei skoeske i skapet og blir dratt fram de gangene jeg finner ut at jeg skal trene på holdninga mi mens jeg vasker gulv. Se der, en anledning allerede!


OG! Igår var jeg og Handyman på kanotur!

Det var så utroolig fint der vi var, og mens vi padla på den helt stille innsjøen, blækkstilla, som bestemor ville kalt det, kom det plutselig en bever som svømte rett foran oss!
Utrolig kult. De er jo ganske sky, etter hva jeg har skjønt. Det vises så dårlig på bildet her, men jeg får ikke til å redigere bilder på dataen til Handyman.

Og hestetyv, ja.. En hest med føll fulgte etter oss da vi kjørte mot vannet. Heldigvis fant de ut at hytteplen er bedre enn volvolakk, så de lot bilen være i fred.
Og altså.. til jul ønsker jeg meg ei hytte på ei øy med kun adgang fra vannet. Sånn!

3 kommentarer:

  1. Oi så mye du har opplevd i det siste. Du har et liv lizm!

    SvarSlett
  2. Jøss! Så mye som skjer hos dere da!!
    Dere er forsynemeg sporty og kulturelle; kunst, blomster, bil og kanotur!! Det siste så umåtelig fint ut. Ja det gjorde forresten alt det andre også..
    Klem og hils!

    SvarSlett
  3. Ja, nå har vi prøvd å gjøre noe, istedet for å sitte helt, helt rolig i sofaen for å unngå å rote. Det har resultert i at det ikke ser ut her, men da får det vel bare bli sånn, da :)

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...