onsdag 2. juni 2010

Uansvarlig

Selvdisiplin og økonomisk oversikt ønskes kjøpt!

Jeg er så blåst når det gjelder voksen-ting, som for eksempel penger. Nå har jeg gått i 5 mnd uten å oppdaget at jeg ikke har fått lønna mi, UTEN Å MERKE DET! Ikke rart jeg hadde lite penger etter Trondheims- og Oslotur!

Men nå løser det seg kanskje. Jeg får utbetalt lønn snart. IIH!


Og hvis du, mystiske leser, vet hvor jeg kan bo i høst, er det veldig, veldig fint. Fortrinnsvis rundt Porsgrunn eller Skien.

Vil du se hvordan jeg ser ut om morgenen før jeg har hatt en fight med hårbørsta?
See sååå fiiin!

3 kommentarer:

  1. SV: tusen takk skal du ha! Det er virkelig sant det du sier, at folk som ikke har mistet noen, ikke aner hva det innebærer (naturlig nok).

    Forresten, så gikk jeg 4 måneder uten å merke at jeg ikke fikk lønn. Og det var IKKE pågrunn av utrolig god økonomi. Det er bare så vanskelig å bry seg om voksenansvaret :)

    SvarSlett
  2. Her kan dåkk bo, ja:)
    http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=22678504&sid=xz86DE65361157662

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...