torsdag 17. juni 2010

Størrelser er bare tall..og bokstaver

Neiiiiiiiiiiiiii, hva har jeg gjort? Begynte å trykke på sånn mal-visning, og plutselig har jeg fått rosa bakgrunn og skeiv header? Hvis noen vet hvordan jeg kan få endra dette, vennligst si ifra.

Jeg drar til Øst-Europa i helga. Det skal bli godt å ha ei facebook-fri helg. Sa du avhengig? Jeg tror forresten noen har tulla med fjæsboka mi? Jeg må ha fått en mamma-facebook, for jeg får bare oppdateringer om uinteressante ting som omhandler fæle, små barn. Vetduhva? Jeg DGITER I om hvorvidt ungen din er tre måneder og fire dager i dag, eller om den har tett nese eller begynt med avvenning av bleie. Det er ikke interessant! Igår sletta jeg nesten hele greia, fordi 15 av 20 oppdateringer omhandla unger.

Åh, jeg kommer nok aldri til å bli spurt om å være barnevakt. Like greit, jeg kommer til å LYVE til barnet ditt!

Ellers, da.. så har jeg fått masse penger på kontoen, jeg som ikke har fått lønn siden januar. Det var godt. Nå skal Edward få shaina seg, jeg skal muligens begå en synd og besøke Asos og Victorias Secret, ooog så skal jeg til Gøteborg i helga, ja. Kan godt hende jeg svir av noen lapper der. Gjorde jeg forresten i dag også, men jeg følte meg litt dum da tjukkebollemalin kom bort til kassa med en topp som kanskje var i kanskje minste laget for meg, og dama i kassa var så tynn at jeg lurte på om det var stivelsen i klærne hennes som holdt henne oppe. Hun dømte meg sikkert like mye som jeg dømte henne. "Får hun svære der på seg SMALL?" Det skal også sies at jeg sikkert var 60 cm. høyere enn henne. Følte meg ikke mer grasiøs av den grunn. Hun så ut som en fugleunge, hun hadde absolutt INGEN muskler, og NULL kroppsfett. Nesten skummelt, jeg googla "anorexia" nå, og det var nesten som å SE henne.
(For ordens skyld; Google.) Jeg lurte litt på om jeg skulle gå og kjøpe en proteinbar til henne. Eller en is, men da hadde hun kanskje blitt sint på meg?

Likevel, jeg synes det er mye bedre å ha litt mage, i tilfelle det bryter ut krig. Dessuten er jeg FERDIG vinterkamuflert! Jeg er et priviligert barn.

2 kommentarer:

  1. E syns kolibrian va fin e, men du må pass d så alle ikke sjønne at du egentlig ikke æ så skummel.

    SvarSlett
  2. Jeg har gjort det samme med bloggen min.. Jeg har vært inne og justert i hytt og gevær.. Men skjønner etterhvert litt. Kunsten er å ikke trykke på at du vil ha det slik, FØR du har bestemt deg for å ha det slik.... skjønner.

    Klem og takk for sist. Vi syns det var et magisk øyeblikk sammen med dere og Pappa'n. Skikkelig greit.

    hils og klem

    p.s grillen fungerte fint den, bare jeg skjønte at man skulle passe på kjøttet....

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...