fredag 30. juli 2010

egentlig veldig heldig

Jeg har sommerferie, men både Ida, Randi og Siri er på jobb, og Gøril (den judasen) dro på ferietur med ei anna ei til Sverige. Heldigvis har besteste Ida og Randi hatt tid til å spise kake, drikke henholdsvis kaffe, vin og farris, samt se film, fotballkamp og slarve litt selv om de har jobber. Heldige Malin som har sånne fine, flotte venner, selv om de jobber når jeg har fri.

Handyman er også på jobb. Riktignok siste dagen på jobb i dag, før han blir skolegutt igjen til høsten. Heldige Handyman som skal få gå på skole! Det er min tur til å være sugarmummy nå når han skal bli innsjinør og få masse studiegjeld.

Da vi var i Skien/Porsgrunn fikk vi forresten påspandert hotellhelg av mammaen og Trond'en til Handyman. Det var et fint hotell, med både frokost- og kveldsmatsbuffet. Heldige, heldige oss som har så snill slekt!

Vi fant oss jo en kjeller å bo i, da.. det var jo forsåvidt det vi hadde som mål med turen. Så nå har jeg drømt om interiør i tre av fire netter. Heldige meg som kan drømme meg bort i blonder og planter og dingser og tingester!



bildene er herfra.

1 kommentar:

  1. Du er judas for du har ikke svart på mld min!Nå sender du mld. til meg gratis snart også!
    Ferdig med å være sinna!
    Oi oi oi så mye du har oppdatert når jeg har vært borte! Gleder meg til å lese resten:)

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...