tirsdag 20. juli 2010

Hvor lett er det...


..- å søke jobb hos noen som ikke vil ha deg der?
Sykehuset i Skien har visst inntaksstopp, etter hva jeg har forstått. Det vil si at de ikke vil ha inn friskt blod, og de lyser bare ut sykepleiestillinger internt.
Iallfall var det det de fortalte meg da jeg ringte idag.

Men jeg gir ikke opp! Jeg mener.. hvem kan si nei til dette her?!?!Jeg er jo DØDSSØT!

Fikk nummeret til de forskjellige avdelingene og begynte med telefonterror, jeg. Nå er det om å gjort å gi meg jobb fortest mulig, ellers kommer jeg til å ringe dit HVER DAG!

Skal jo nedover en tur i helga og, kanskje jeg kan innom og sondere terrenget litt?

Det blir ganske skummelt å slutte på Hamar. Men som hvilkensomhelst nattsvermer må jeg spre vingene og ut å lete etter meningen med livet.. (selv om jeg, i motsetning til alle andre nattsvermere, tror meningen med livet er noe annet enn ei lyspære.)


Og forresten, det hadde jeg glemt å fortelle dere. Den flotte, fine, fantastiske kjæresten min har ikke bare tatt full makeover på Edward, men han har også kjøpt superfine ROSER og et helt nyydelig ARMBÅND til meg, bare fordi vi hadde vært sammen i fem år. Er det mulig å være bedre enn dette? Nei, det tror jeg ikke. ILU!

På armbåndet står det forresten 15.07.05.. gjett hvorfor :)

1 kommentar:

  1. Når de ser deg vil de nok ansette deg på dagen. Sjarmtroll!

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...