søndag 17. oktober 2010

lamætaræmetioshloo

Tjobing!

I helga, vettu.. gjorde jeg noe rart. Først, så dro jeg og Handyman hjem til hedmarkens lune hi, hvor vi fikk masse god mat og en god og hard seng (tempurmadrass på et 4 grader varmt rom var mildt sagt HARDT! Den tinte etterhvert, da..), før jeg tok bussen til hovedstaden der jeg møtte mamman min, stefaren min og lillebroren min.
Her står alle tre, i kjent Earl Hickey-stil (Eneste bildet jeg hadde med alle tre på, gitt).

Vi har lekt superturister, og vært i Vigelandsparken
..kastet løv


..vært på Akershus festning


..klatret i trær


..ligget på hotell.. det var forresten litt fiffig; de to første nettene lå lillebror på flatseng på rommet, men så kom jo jeg den siste natta, og da måtte lillebror ligge i dobbeltsenga, mens jeg fikk senga hans. Hotellrommet var bittebittelite, men det hadde kosta utrolig mye med et ekstra rom, og altså.. jeg tar da ikke stor plass, så for en natt gikk det. Jeg har sneket på hotell. Fnis.

Vi har også vandra opp og ned Karl Johan, gitt penger til narkomane, spist god mat, kjørt trikk som lukta vondt, spasert langs Aker brygge...

..trasket rundt på operataket

Dessuten ringt inn bombetrussel på Akershus festning..
Neida. Joda.
De tar det visst innmari seriøst!
Her skjønner de at de har blitt lurt..
..så da stakk vi. Trenger ikke å vente på politiet, liksom!


Joda, fått gjort litt i helga. Hatt det fint, jeg :)

1 kommentar:

  1. OI oi jeg liker bloggen din. Er din største fæn:)

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...