onsdag 27. oktober 2010

Kong Leopold goes Evnukk

Dakal lille pusetatten.. Han tilgir meg sikkert aldri, men igår ringte jeg dyrlegen og bestilte "grunnpakken" med ID-merking, vaksinering og kastrering. Og markkur. Søte, lille, snille Leo ante fred og ingen fare, og gikk tilnærmet frivillig inn i buret i dag tidlig.
Snakk om å misbruke tillit da, du!

Den andre katta på dyrlegekontoret hadde et mye større bur, et mye mykere pledd under seg, og den bråkte mye mer enn Leo.. tror den katta visste hva den gikk til!

Dakar liten..

Også har vi kjøpt ny seng! Så nå har vi muligheter for å huse gjester over natten. I like!
Cat like also!


Visste dere forresten at dagen idag er dag nummer 300 i året? Det betyr at det snart er jul, og jeg GLEDER meg! Desverre er det litt for tidlig å begynne med juleforberedelsene, men julegavene er snart i boks. For første gang i historien er jeg tidlig ute med julegaver! WOW, lizm!
Et bittelite problem, tho.. hva skal lillebror få til jul?

3 kommentarer:

  1. Sikkert verst for den store pusekatten... Fin seng, og fint at vi får seng når vi kommer, selv om det blir litt smalt for meg når senga er stilt på høykant... Men seng er seng,- man skal være glad for alt man kan få... i følge Handyman!!
    klem og hils!

    SvarSlett
  2. Tøffe Tante Leopold er i storform!
    Ta det med ro, vi skal nok ordne så dere får 90 cm. hver å boltre dere på :)
    Smoothie skal dere også få :)

    SvarSlett
  3. Så bra! Håper han ikke har mista musefangeevnen heller! Gleder meg på tur!! Dette blir bra, med nitti cm og smoothie! :)

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...