tirsdag 2. november 2010

Tjobing!

Her om dagen, da Handyman var ute og var handy,og jeg satt hjemme hos ham og kjeda meg, da gikk jeg inn på chat.no, og kom i krangel med noen, fordi de mente at "tjobing" ikke var en fullverdig hilsen. Jeg mener.. er det RART det er krig her i verden?

Uansett.

Jeg er ikke sikker på om jeg synes katter er så søte, jeg. På søndag, da jeg sto i døra og lokka på Leopold, så kom han ikke! Og katta vår kommer når vi lokker, liksom! Vi har jo mat! Men på søndag kom han ikke. Jeg såg at han satt ved siden av trappa, så jeg gikk ut for å hente ham. Men idet jeg løfta han opp, hørte jeg en smattelyd, og jeg såg at han hadde noe i munnen. Jeg hylte, kasta katta og løp inn, så måtte Handyman ut og hente ham istedet. Det viste seg at lille pusekatten hadde kverka en fugl! Og spist den! Ikke rart han er tjukk!

Jeg hadde tatt bilde, men nå har jeg rota bort kameraet, så du får ikke se det.

Du kan få se bilde av meg istedet.

Til helga får vi besøk av pappan og Marianne'n til Handyman. Og etter helga kommer mammaene nedover. Og etter dèt, skal jeg til Trondheim og besøke de fineflotte vennene mine!

Blir fint framover nå, ja!

2 kommentarer:

  1. Jøss, besøk i stim! Høres ut som ei koselig helg! Ha det fint så lenge!
    Men den pusekatten er litt udannet, - man spiser ikke pippipper!!

    SvarSlett
  2. Ja, det blir nok bra framover nå!
    Og Leopold har fått beskjed :)

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...