onsdag 10. november 2010

Mamma Mia!

Mødrene på tokt! De kom mandagskvelden, fikk servert lammekjøttboller, speltrisotto og korianderpesto (kan jeg bare nevne at ALT var hjemmelagd, from skrætsj, av selveste selveste), ooog de hadde med masse vin. Så trivelig med besøk, asså! Vi har vandret rundt i Porsgrunn by og handla fine ting og hatt det veldig, veldig bra. Dessuten har jeg fått nye gardiner som disse fantastiske mammaene har sydd til meg. Jeg er heldig! Handyman er også heldig. Nå har vi endelig gardiner på badet.

Dette ble bare et pittelite innlegg, for jeg har bare skrevet ut togbilletten, for imårra drar vi med toget nordover igjen. Mammaene skal hjem, og jeg følger med på toget, for jeg skal til...



TRONDHEIM!




Det blir veldig, veldig bra. Så da får vi se da, om jeg er i live etter helga. :)

3 kommentarer:

  1. Skal du til Trondheim?? Møtes?

    Smask

    SvarSlett
  2. Lammkjøttboller med pesto og nydelig speltrisotto var toppers ja! Togtur med antikke togvogner var absurd, men flott. Slikt opplever vi jo bare i utlandet.. Supergod helg!! og klem..

    SvarSlett
  3. Anonym: STOP FOLLOWING ME!
    Tingelingeling: Tusen takk for besøk, hadde det veldig trivelig :) Bra dere likte maten! Mamma tok visst risottoen til 'a whole navva levva' og lagde av byggryn og stekte biffstrimler til. Namnam :)

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...