lørdag 20. november 2010

Forresten..

Glemte å fortelle at da vi var på Husfliden på lørdag ( i Barteby,ja) så ringte Handyman.. sånn var dialogen vår:
HM: Hei! Når kommer du hjem?
SH: Mandag kveld.
HM: Ja, når går toget ditt da?
SH: Det går herfra klokka to, tror jeg..?
HM: Ok. Kunne du tenkt deg å kjørt en bil nedover istedet?
SH: Hæ?
HM: Jeg har kjøpt bil.
SH: Say what now?
HM: Ja, åsså er den i den farga du liker!
SH: Altså..hæææ?!

Så sånn gikk det til at vi fikk oss yet another car.. nå har vi tre :) Edward, niførtin og den nyeste gullklumpen: V70 AWD! Yippeekayey monstertruckers!

Kjørte selvsagt vidunderet nedover.. den sluker olje og bensin, men som sagt.. farga var jo fin.



Igår var jeg på julebord.
Jeg har andre kjoler, altså.. men dette er favoritten. Så det er stort sett den jeg bruker. Så.. slutt og les, and look at the pretty lady!

1 kommentar:

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...