mandag 20. juni 2011

Fabelaktig og fascinerende

Jeg blir så fascinert av Hurtigruta - minutt for minutt! I helga har jeg sett mye på det, faktisk. Først, så stoppa jeg bare opp i kanalzappinga, deretter var det bare for å se om jeg såg hytta på tv (vi ser hurtigruta fra stua på hytta), og etter det har det bare eskalert. I dag satte jeg på Tv'en bare for å kunne ha Hurtigruta i bakgrunnen når jeg rydda.

Men så er vel jeg noe over gjennomsnittet nasjonalromantisk også, da. Fikk tilogmed med meg bestefaren til Handyman på min sin side i helga, i den evige diskusjonen om hvorvidt Handyman skal prøve på seg bunad eller ei.

Ellers, så var jeg på sommerfest med jobben etter kveldsvakt på torsdag. Det var egentlig noe som kunne blitt minneverdig, men det hele kom litt i skyggen av sommerfesten jeg var på med gamlejobben min på fredag. Vi malte byen rød! Eller egentlig rosa, med den fine, rosa leppestiften min.

Dette er vel det eneste bildet jeg tør å vise fra denne festen. Gøy var det iallfall.


Ja, og SE så fin kjole jeg har kjøpt meg!

Og SE så godt kattepusen har det på ferie i Løten!

1 kommentar:

  1. ÅÅ så fin du er i kjolen!! Den var lekker!
    Tenker alle hadde det fint da dere var i Løten? ;) Snart har vi ferdig tak, jeg håper på en tur sørover....
    Klem

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...