søndag 26. juni 2011

Malin - erobreren

OI! Shit, jeg har jo en blogg, jeg. Det glemte jeg nesten. Altså.. jeg er jo innom hver dag for å se meg selv på internett og om noen har gitt meg respons da, GØRIL! men det er det jo ikke. Jo, Tingelingeling gjør det. Det er mamman til Handyman. Hun er flink til å blogge hun. Kanskje dere bare skal hoppe over denne bloggen og gå rett dit?

Sånn.

Klikket dere videre?

Ok.

Sånn for dere som kanskje ikke greier å la være å lese ferdig, da, så har jeg faktisk vært utenfor huset i det siste. Hadde to nattevakter forrige uke, og etter det dro vi på hyttetur sammen med Line og Geir. Geir er han som bestemmer hvem som skal vinne i lotto hver uke, og spør du meg, så går det hele på trynefaktor, for etter at jeg ble kjent med Geir, har jeg ikke vunnet så mye som en tjuekroning på lotto.

Og de pengene de ikke betaler ut til meg, de går til å kjøpe sommerhus ved vannet. Hvor jeg og Handyman tar bilder av oss selv men ingen andre.






Men vi hadde det veldig morsomt, da. Da Line og Geir og Erik kom på hytta og Handyman hadde klatret ferdig og jeg hadde posert ferdig, spiste vi pølser grillet på elektrisk grill og deretter drakk oss (meg) full på rødvin. Sjarmerende as always.
Dagen etter gjentok vi suksessen, men uten rødvin.
Og resten av helga har vi bare gjort ingenting - og slappet av etterpå. Vi har kjøpt RISK (og en kjempefin skinnkjole), og Handyman, den naive stakkaren, trodde han hadde en sjans. I RISK, liksom. Han trodde at mine planer om verdensherredømme var tomt prat, og har alltid ledd av meg når jeg har startet setningene med "når jeg overtar verden...". Det er ikke for uten grunn at jeg kalles Malin, liksom. Malin-Stalin, youknow. Egentlig heter jeg Lise. Men det ligner ikke på noenting.

Neida, jeg er ingen diktator in spe. Bare se!


Hvordan kan vel noen tro at en sånn søt liten pike kan gjøre noe galt? Ikke du iallfall.

På tirsdag drar forresten jeg og Katty på Hove. WHOOWHOOO!

6 kommentarer:

  1. Stilig bilde av Sven og du har fått enda en ny kjole ser jeg hehe

    SvarSlett
  2. Små søte piker i dyriske kjoler gjør jo aldri noe galt....

    SvarSlett
  3. Legg ut bilde av den andre fancy kjolen din også da :D Alltid like gøy å lese bloggen din :D
    Kjempeklem, Nina :)

    SvarSlett
  4. Fine bilder med fin kjole, fint bilde deg og av Handyman.
    Hva om Geir kan la meg vinne da?? Det hadde vært lurt det...

    SvarSlett
  5. Nina: den andre? jeg har jo så maange stilige kjoler, hehe :P
    Tingeling: Det er nettopp det, han er skikkelig ukameratslig og vil ikke dele! :P

    SvarSlett
  6. Du har ikke blogga om den 2. gangen vi spilte Risk da??

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...