onsdag 14. september 2011

Nå kan vinteren komme

Jeg er klar for alt den måtte bringe.






Jeg og Tonje dro rett fra nattevakt i natt til G-Sport, for der hadde de posesalg! Klokka kvart på ni var det lang kø utafor inngangen, og klokka ni kom vi inn, og kaoset starta.. de slapp oss inn i puljer, folk løp omkring og rev med seg ting, ville i øynene. Herlig.

Jeg og Tonje sto i kø fra klokka halv elleve til klokka halv fem, da kom vi omsider til kassa, og fikk med oss skattene våre hjem (blant annet  de lekre plaggene jeg har på meg på bildet over). Jeg handla for 14598,50 kroner, men da jeg kom i kassa, skulle de bare ha 750 kroner. Og det er IKKE FEIL!  Da vi skulle ut igjen holdt de fremdeles på med å slippe inn puljer. Folk er spinnville.


Har dere sett så fint og estetisk vi har stilt ut sykepleiebøkene mine og alt det andre rotet mitt?

Jeg ønsker meg et hus til jul.

1 kommentar:

  1. Fin! Men er litt usikker på det med vinteren. Men du har vel rett, den kan komme. Jeg har i det minste fin ny kåpe som ble kjøpt på tampen sist :)
    Ellers så er det fint på syrommet.. Har ikke skjedd så veldig mye etter dere fikk på plass stoffet.Burde jeg ha et blogginnlegg kanskje???
    Klem og hils!

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...