onsdag 7. september 2011

Siste tids hendelser

Sånn ser det ut i skoskapet vårt.



Sånn så det ut etter at avfukteren hadde stått og gått i tre timer.






Heldigvis var det visst ikke farlig, så vi kan fortsette å bo her, og når regnet slutter, skal vi få nyoppussa gang. YAY!

Leo har fått dilla på moreller, men han vil at det skal være en hemmelighet, for da vi tok fram kameraet, var han plutselig ikke interessert lenger, liksom.




Av og til tror jeg han er litt sur på meg for at jeg avslører for verden at han ikke er en stor og farlig morderkatt! Men han er det og, han tar både mus med og uten vinger.




Her om dagen fikk vi besøk.



Han var ikke en spesielt pratsom kar, men han hadde ingenting imot å bli tatt bilder av.






Og jeg har ikke spist godteri siden forrige onsdag klokka to. Da spiste jeg tre striper Walters mandler, og nå holder jeg på å dø.

Men, med Malins supre motivasjonsplan går alt så meget bedre, jeg får et klistremerke for hver godterifrie dag, og for hver gang jeg er på trening. Etter tjue klistremerker får jeg en belønning.


Og! Jeg og Handyman og Finntøs og LottoGeir skal til Teutonia i vinter! Da blir det sjåppiing og spaa og Essen Motor Show! Det gledes! VELDIG!

1 kommentar:

  1. Kan du legge ut bilde av motivasjonsplanen din? Vi jobber med saken selv :)

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...