mandag 12. september 2011

Superduper

HÆII!


Du vet du er sykepleier når det morsomste du har gjort hele dagen er å veie deg før og etter du har tissa, for å se hvor mye blæra rommer!

Jeg glisa stort da jeg tenkte ut dette.

SE!!!
Jeg har verdens fineste motivasjonsplan, med verdens fineste klistremerker!


Ett kake/godteriklistremerke for hver godterifrie dag, og ett hjerteklistremerke for hver gang jeg har trent. Det er mye lettere å ikke spise godteri enn å dra seg på trening hver dag, ser du! Og når jeg ikke har spist godteri tjue dager, eller trent tjue ganger, da kan jeg kjøpe meg noe fiint (og unødvendig)!

Edward har  fått en facelift han og!






For dere stakkars uvitende, så har han fått en svart, rutete grill istedet for en blank, stripete en. Det ser ut som en helt ny bil, og jeg er usikker på om jeg kommer til å se hvor jeg har parkert etter nattevakt i natt. Nei, forresten.. jeg er den eneste på sykehuset med fin bil, stemmer det.. går nok bra!

2 kommentarer:

  1. jippijayjey, e å vil ha sånn plan! E ha vært på galla, der va det my snasne kara kan du tru, rart å tenk på at e e fjerde klassing no. Dem e jo så små dem i femte.

    SvarSlett
  2. Sånn plan er PERFEKT! Fikk et hjerteklistremerke til idag, jeg var på ZUMBA for første gang! Til tross for koordinasjon på -4 :) Håper du hadde det gøy på barsking-galla med snasne kjekkaser;)

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...