fredag 23. oktober 2009

friday, bloody friday

Du store min, så lenge det er siden sist jeg blogga! Er nok ikke så god på dette som jeg hadde planer om å være. Men mye har skjedd siden sist, så har ikke dårlig samvittighet for noe likevel. Forrige helg var jeg jo i Mustasjebyen, og det var såå fint! Jeg tror jeg må flytte dit fort som fy. Mine perlevenner har klagd litt over regnvær de siste to månedene, men jeg foretrekker nå likevel regn om høsten istedet for regn hele forbanna vintern, som jeg regner med det er i Stavanger. Men trenger ikke å snakke om Stavanger nå, det er totalt uinteressant. Ja, jeg var i Trondheim ja. Måtte sitte ved siden av en tosk på toget oppover som tok mitt ordknappe spørsmål "skal du langt?" som en invitasjon til å legge ut i det vide og brede om kurs og jobb og vær og søvnritualer, enda det eneste jeg ville vite, var om jeg var nødt til å flytte på meg iløpet av natta. Ikke fikk jeg sove stort heller. Måtte jo passe på veska mi! Dessuten tok han mannen så stor plass. Det er merkelig, altså.. å måtte sitteligge så tett med en mann man egentlig har null interesse av å ha noe som helst kontakt med! Jeg er innmari dårlig til å ta bilder av folk, for jeg er litt redd for at de skal bli støtt.. Eller..egentlig er jeg redd for at de skal komme og kjefte på meg, ta kameraet mitt, slenge det i bakken og hoppe på det. Så derfor bruker jeg tyvlånte bilder.
Se! Vi lå som sild i tønne!
Strengt tatt er dette torsk, men det viser likevel ganske godt hvor forbanna trangt det var på toget.
Uansett så var det iallfall herlig å treffe igjen vennene mine! Og vi gjorde så mye rart. Var på trønderfest med Sie Gubba og Åge Alexandersen og kosa oss stort. Ikke særlig bra kvalitet på bildet, men se så fine barter!
Uansett.. jeg skal bli flinkere til å ta bilder. Senere. Kanskje jeg begynner i dag? Med tanke på størrelsen min, er det kanskje ikke så mange som tør å rive fra meg kameraet, så jeg kan like gjerne prøve.

Gikk meg forresten på han vokalisten i Ole Ivars her om dagen. Han er jammen meg uflidd! ÆSJ! Dusjer kanskje bare etter en gig? Eller før man tar bilde? For her ser han da rimelig nydusja ut. Skulle tatt bilde av ham vettu, da han tusla rundt på Rema, men så turde jeg ikke. Han hadde så fett hår at han sikkert hadde sklidd av skjermen uansett. Fysj og fy.

Ja, og så sprakk frontruta mi her om dagen! Har hatt stensprutskade siden påska 2007 og INGENTING har skjedd, ikke engang da det var 30 minus og jeg satt og sprengfyrte for å bli varm da jeg kjørte på jobb, skjedde det noe.Men den dagen det var rundt null grader, og jeg ikke hadde det så varmt i bilen, DA sprakk den. Så nå har Vidkun fått seg ei todelt frontrute. Heldiggrisen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...