tirsdag 13. oktober 2009

kake?

Dette er nok oktobers desidert morsomste uke. Jeg drar til Trondheim i helga. Det blir så bra! Jeg skal besøke verdens herligste jenter, og vi skal feire bursdag ganger TO, vi skal på trønderfest i Dødens Dal, vi skal kjøpe dunjakker, og bruke ekstremt mye penger på klær og mat og alkohol. Nei og nei, det skal bli gøy! Og ikke nok med det! Jeg fikk TO ekstra nattevakter denne uka, noe som utgjør litt på lønningsslippen, og er ekstremt velkommen siden jeg skal til Barteby. Eneste problemet er at jeg blir døgnvill så det holder, og jeg går konsekvent rundt og spiser, for å holde meg våken. Det var vel i og for seg to problemer, but who's counting? Og så blir jeg så ulidelig nydelig når jeg sover hele dagen, bare se!
Jeg måtte gjøre dette bildet superlite, ettersom jeg ikke var så forbanna nydelig likevel. Men det er sånn man blir når man spiser hele natta og sover hele dagen. Så det, nå er dere advart!

Ja, også var vi på IKEA før helga! Det var jo gøy. Vi var sultne og trøtte, og skulle ivei å kjøpe møbler. Hvordan tror du det gikk? Joda, det skal jeg fortelle. Det gikk overraskende bra, faktisk! Vi fant ikke det vi egentlig skulle ha, men vi fikk da likevel brukt litt penger. Så lørdag kveld lekte jeg Handywoman.
Er jeg ikke flink? Går snart gubben i næringa nå. Men han har ikke sluttet å påpeke at skapet er skjevt siden jeg satte det opp, så jeg tror jeg skal holde meg til sykepleierjobben litt til, og la han med praktisk sans få styre.

Nå skal jeg på nattevakt. Og jeg har bakt banankake. Da vet jeg i det minste hva jeg dytter i meg av fett og fæle greier. Men siden kaka er nesten bare banan, er det jo sunt, sant?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...