onsdag 25. august 2010

Feber og sjokolade

Vil dere høre om min herlige, herlige feberfantasi? Jeg våknet etter nattevakt mandag, av at jeg satt og strigråt i senga mi. Jeg er skrudd. Først må jeg fortelle at pappan til Handyman driver å graver opp en sånn oljetank uti hagen her, den skal visst byttes ut. Uansett. Jeg drømte at jeg var i Dubrovnik (av alle steder, jeg vet ikke hvor det er engang!), og at det satt fast ei dame (selvsagt var det ei dame, det kunne liksom ikke vært en stor, sterk kar som kunne hjulpet til litt selv, liksom) under en sånn oljetank, og det var min skyld. Det var min skyld at hun lå der, og det var min oppgave å fjerne denne tanken. Men altså.. en oljetank er ganske stor, og den er ganske tung, så hvordan jeg, som knapt får til å løfte en katt, skulle greie å flytte denne på egenhånd, det er over min forstand. Uansett.. Det var altså min oppgave, og jeg greide det ikke. Så dama døde. Min feil. Så da jeg våkna, satt jeg i senga og gråt. Drap, liksom. Drap!

Jeg er skrudd..

Uansett. Jeg oppdaga det igår kveld, at uansett hvilken bokstav jeg skrev inn i nettadresse-feltet, kom autofullfør med en eller annen bloggadresse. Jeg må virkelig få meg et liv. Jeg må slutte å lese om andres liv, og prøve å skaffe meg ett selv. Usj.
Jeg får det til når Handyman er her, da går det bra. Som f or eksempel i helga; da var vi på kanotur!
Bueno- You raise the bar for indulgence


Det var rimelig mye vind midt utpå der, så det ble litt av en tur, men heldigvis drev jo skyene bort også, sånn at vi fikk sol og blå himmel. Herlig!


Også fikk vi se hvor nøkken bor.



Men nå må jeg på jobb. Skal smitte alle de stakkars pasientene mine.

2 kommentarer:

  1. Litt skrudd kanskje, men gla i dæ læll:) gleder meg til å komme hjem i morra:)

    SvarSlett
  2. Genial er du!

    Hilsen Bjarne :):)

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...