tirsdag 31. august 2010

Location: Porsgrunn

Heisann, alle søte små disipler!
Vi driver og flytter til Porsgrunn, vet dere..de store edderkoppers Mekka!
Leiligheta er fin, men utrolig skitten, så det tar tid å gjøre den beboelig. Heldigvis får vi litt avslag i husleia første måned da, siden vi tok all vaskinga selv.

Men det er utrolig at de som har bodd her tidligere ikke har dødd av all skitten.. det er helt utrolig ekkelt... jeg mener.. jeg måtte skifte vaskevann etter å ha vaska veggene på stua! VEGGENE! Og da jeg vaska gulvet på soverommet fant jeg noe hardt på gulvet.. det var de lengste avbitne neglene jeg noengang har sett! Herregud, som jeg brakk meg! Jeg mener, NEGLER, liksom. Jeg er sykepleier, og jeg mener at jeg får se en fair share med ekle ting, men gamle, skitne negler, det tok kaka. Det er verre enn innvollsorm, det.

Men nå er stua, badet og det ene soverommet helt ferdig vaska, så nå er det kjøkkenet som står for tur. Det skal bli så utrolig godt å få det rent!

Etter hvert skal jeg legge ut noen bilder også, men jeg vil ikke vise fram sånn lort.. fysjom.


Og til dere som synes det er svært vanskelig å få tak i meg på msn og facebook for tia; vi er tydeligvis sisteprioritet når det gjelder trådløst nettverk, så etterhvert som folk kommer hjem på ettermiddagen, jo treigere går nettet vårt.. det blir bare dårligere og dårligere utover dagen, til det plutselig forsvinner. Kos.

Avslutter innlegget med et bilde fra byen der jeg helst vil bo. Trrivelige Trrøndelags hovedstad!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...