søndag 15. august 2010

Sånn!

Siste kveld av sommerferien, og jeg sitter her, helt alene. Idag har Handyman pakka bagen sin og flytta fra meg.

Ensomt.

Imorgen begynner han nemlig på igjen på skolen, så om tre år er jeg ikke sammen med en handyman lenger, da er jeg fru Ingeniør Handyman! Sånn.. foruten "fru"-delen da. Ikke at jeg tror at det kommer til å endre noe heller, foresten. Hvis Handyman blir ingeniør, er det kanskje bilene som kommer til å merke det mest?

Sagt opp jobben min har jeg gjort og.. 1. september tar vi nemlig over leiligheta i Skien, så da er det fullt kjør med flytting og søking på ny jobb!

Men uansett. Nå er jeg ensom. Helt fram til fredag, tror jeg. Får blogge litt istedet, da :)

3 kommentarer:

  1. Han altså!! Enn å reise slik da.

    Allerede leilighet 1. sept altså?? Under en busk bare i fjorten dager ??
    Neppe busk, tenker det blir kjempefint, har mistanke om at det blir i fine omgivelser! Husverten er glad i interiør!
    Ha det fint i din ensomhet..

    SvarSlett
  2. Makan til mann, kan jo ikke reise fra deg sånn!

    Når det blir ingeniør handyman kan jeg love deg at du kommer til å merke det, snakker av erfaring. Da blir det mye jobb på mannen mens fruen får se lite til han ;)

    Kos deg litt i ensomheten og da, slapp av så du er i storform når dere flytter sammen igjen! :)

    SvarSlett
  3. Tingelingeling: Ja, tror det var fint der, han nevnte det i går. Jeg foreslo at han skulle ta det som inspirasjon til vi skal flytte jeg, da :)

    Mona: Oi,det hørtes ikke særlig morsomt ut. Jaja, jeg får vel nyte tre student-år, da ;)
    Dessuten er jeg et sosialt dyr som egentlig ikke klarer meg alene. Så derfor blir det masse-masse jobb framover :)

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...