torsdag 19. august 2010

Nå får vi snart kjeft.

Handyman har funnet ei leilighet som er myye finere enn den vi har sagt at vi vil ha. Så nå spørs det om vi kanskje skal få bo i ei fin leilighet (medplass til oppvaskmaskin! OPPVASKMASKIN!!! ) i stedet for den nikotinfarga bula vi hadde takka ja til (beigebrune vegger har aldri sett ut som "kaffe latte", de ser ut som NIKOTIN!). Spørs om motorsykkelhusverten vår blir særlig glad for dette, da.

Det er ikke sikkert, da. Mest sannsynlig kommer vi til å måtte bo i en kjeller med teppegulv på soverommet og do og bad på separate rom (den mest idiotiske løsningen jeg noensinne har sett.. blir ENDA et rom å vaske, liksom!)

Vil bo her, jeg. Her har jeg lilla soverom. <3

(Nok engang løfter vi blogginnlegget til himmels med et blinkskudd av bloggern sjøl.)

4 kommentarer:

  1. Jeg har hatt eklere ting i kjeften for å si det sånn. jeg er nasty:(

    SvarSlett
  2. Jeg er spent! Håper ikke den motorsykkelhuseieren har et slags HA merke i tillegg.. Men det hørtes jo fint ut å slippe teppe på soverommet.. Hadde håpet at dere fikk den der fine med plass til vaskemaskin!

    SvarSlett
  3. Det ordna seg på et vis:) Så nå får vi en sentral og fin leilighet med oppvaskmaskin!

    Sven

    SvarSlett
  4. Så bra for dere! Jeg elsker oppvaskmaskina mi! <3
    Oooog det lilla soverommet mitt! :)

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...