tirsdag 7. september 2010

halloo blåggeeeen :-*

Haff. Jeg har nå vært arbeidsløs i ti, nei ELLEVE dager, og jeg begynner å bli superlei! Jeg er et sosialt dyr, og trenger å ha mennesker rundt meg. Eventuelt, jeg må ha noen å snakke i telefonen med. MEN det er ikke lett det heller, når alle andre jobber! Stakkars Malin.

Men jeg vet at det er min egen feil, jeg kunne ordnet meg jobbavtale for mange dager siden, det er bare at jeg er lat. Neida. Joda.

Apropos lat, jeg er litt lei av det også, og tenkte at jeg skulle melde meg inn i et treningssenter nedi her. Elixia krever 7000 kroner i året for at jeg skal svette der, det synes jeg er litt i meste laget. Litt.

Det har ikke jeg råd til, jeg. For jeg vil nemlig bruke pengene mine på prinsesse-såpedispensere jeg.
Dessuten greide jeg å miste HELE kaffeserviset mitt i gulvet her om dagen. Så nå har vi ikke kaffeservise.

Ellers er det ikke mye å si. Jeg sitter nå stort sett her. På torsdag begynte det endelig å se bra ut her, men så dro vi hjem og henta enda et flyttelass, og nå drukner vi i pappesker igjen. I DON'T LIKE IT! Vi har for mye. Til snille mennesker som liker oss og som vil gi oss gaver: værsåsnill å ikke kjøp pyntegjenstander. Kjøp ting som kan brukes istedet. Brukes opp, helst.

Now, look at that pretty face

3 kommentarer:

  1. OI oi oi det er den fineste flotteste såpedispenseren jeg har sett :)

    SvarSlett
  2. litt tvetydig informasjon... Ikke ting, men prinsesseting???
    Synd med serviset, husker ikke hvordan det var, men det er bra typisk at det man vil ha blir knust...
    Hva med en det ønsker jeg meg ikke gaveliste? Slike som legges inn på glassmagasin osv....

    SvarSlett
  3. korr har du fått tak i den såpedispensern??? æ å vil ha sånn!!!

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...