tirsdag 14. september 2010

kattefis

Er inne i uke nummer tre i Porsgrunn og har FREMDELES ikke blitt kjent med en kjeft (ikke at jeg har prøvd så hardt heller, men det er ikke poenget). På denne tia har jeg

-veksla noen ord med husverten
-hilsa på postmannen
-vinka til en nabo som kjørte veldig fort med bil

ja, og vært mitt sedvanlige overstrømmende jeg når jeg har vært på butikken og kjøpt mat, da..

oioioi, det glemte jeg nesten! Jeg har jo prata med ymse avdelingsledere og slikt også; for jeg har jo fått meg JOBB! Eat that, din sosionomdritt! Snart kommer jeg ned på nav og ler av deg. By the way, jeg tror han her har vært borti samme saksbehandler som meg.

Ja, jeg har fått meg arbeid! Juhu! Begynner opplæringsvakter på torsdag. Jeg må virkelig finne skolebøkene mine og lese litt.. det er rart med det, men når man har vært en stund borte fra jobb, så føles det som man begynner på scratch?! Nuvel, går seg vel til igjen.

Og ellers da, så har vi hatt en familieforøkelse her.Dette er mister Leopold. Verdens særeste katt. Jeg har aldri hatt lyst på katt, men han her er så morsom, så det er helt greit. Henger rundt meg hele tiden, skal alltid ligge i fanget, maler konsekvent, er redd edderkopper (takkjaaa, det var jo grunnen til at vi skaffa katt in the first place) også går han rundt og fiser HELE tia. Ja, også har han verdens største poter, nesten som en bjørn. Ai låf!

Jeg skal lage en kjempestor photo shoot med Leo, men akkurat nå har jeg både lagt mobilen og kameraet på et sted jeg ikke husker, såeh.. vi får ta det etter en massiv leteaksjon.

4 kommentarer:

  1. Ælske dæ min tålmodige kjæreste:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med jobb! Supert. Bra ufrivillig ferie er over.
    De er jammen heldige som får ansette deg. Katten er kjempesøt, synd den er redd edderkopper, men kanskje den blir litt tøffere etterhvert. Men det viktigste er kanskje at han er snill...
    Hils og klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse med ny jobb! Og med kattedyr! Du får dra putekatten din på en edderkoppfangeskole så den kan få en plass som malins helt!

    SvarSlett
  4. Kjæresten: ælske dæ å, min tvspillspiller!

    Tingelingeling: tusen takk :) tar med katta oppover i høst, så får du hjelpe oss med dressur.

    Siri: Haha, nå har jeg drept to edderkopper, Handyman har drept to edderkopper, og katten har hittil ikke engang turt å gå ut, enda døra står åpen! Skal mye til før han blir noen helt, ja :P

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...