fredag 10. september 2010

HASJ i MacDonalds-maten!

Og Ronald Macdonald er ført bort som mistenkt i saken!

Neida. Joda.

Neida.

Men helt alvorlig. Det MÅ være hasj i maten fra MacDonalds. Jeg mener, hvordan kan du ellers forklare at jeg vil gå inn på en skitten restaurant, sette meg ved et bord med så mye søl at det ser ut som en sumpmark, se og høre alle de fæle, skitne, sutrete skrikerungene rundt meg ( og ikke minst foreldrene deres!) og spise seigt kjøtt, vassen salat, lunken pommes frites mens jeg drikker utvannet cola?

Gang på gang. Det skal sies at jeg sjelden er på MacDonalds, men hver gang jeg ser en MacDonaldsrestaurant (restaurant..haha! Priceless!) har jeg lyst til å gå inn, selv om jeg VET at maten er ekkel.

Eneste forklaringen jeg har er at det være noe avhengighetsskapende, cravingskapende svineri i maten deres.

FY SKAMME SEG!

3 kommentarer:

  1. :-O :-O Ikke bra!! :(

    SvarSlett
  2. Noe avhengighetsskapende er det nok i maten der; sukker. "Supersize Me" får meg på andre tanker hver gang jeg går forbi :p

    SvarSlett
  3. haha, så dum ! Du burde absolutt lese deg til fakta frøken ! Du er vel en av de som fortsatt tror på at hasj er farlig ?

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...