onsdag 22. september 2010

Katteprat..-eller verdens svakeste menneske..

Velkommen til kattebloggen!


Neida. Jeg liker egentlig ikke katter, jeg.


OFF! Jeg var på trening i dag og prøvde meg på catslide. Det var TUNGT! Nå skal det sies at jeg er supersvak og knapt kan å løfte kattungen, da. Så det var tungt. Veldig.

Det er ganske vondt å være så utrolig dårlig form.

Og enda mer katteprat. Igår kunne dere fått kattjæveln billig, altså. VET DERE hva den nusselige katta gjorde igår? Joda, da Handyman sto opp for å dra på skolen, møtte han en vegg av varme da han gikk inn på kjøkkenet. Katta har slått på stekeovnen iløpet av natta, så stua og kjøkkenet var helt fullt av røyk. Vi hadde noe så stilig som pyntedeksel av metall (oh yes, the 90's are back) over platene, og det ene dekselet var jo da selvsagt brent til det ugjenkjennelige. Plata var nesten rødglødende og selvsagt hadde vi tatt ut batteriene fra røykvarsleren, sia den løser seg ut bare jeg koker vann.

Tilogmed fronten, der bryterne er, var brun. TRYGT!

Og siden jeg er en lat, lat pike, har jeg ikke tatt bilder av dette.

Handyman har heldigvis fiksa den, da.. siden vi både har kjøpt ny sofa, tv OG skal kjøpe seng, så går pengene ganske fort ut.

MEN! Jeg har fått meg jobb! Fått 75% stillingsvikariat på sykehuset, så da blir det snart penger inn på konto igjen. IIH!
Se så fine blomster jeg fikk av svigers da de hørte at jeg fikk meg ny jobb!

Også siden alle blogginnlegg blir utrolig mye bedre så fort et det kommer opp et bilde av ei søt jente, må jeg legge med dette. Dessuten synes jeg at jeg har verdens fiiiineste trench! Selv om den er skrukkete. Og dette er et bevis på at jeg trenger å trene litt. Pudding!Det er forresten bilde av garderobeskapdøra i gangen. Og litt av gangen. Og se, vi har ALARM! HAHA! Stilig :)

Og siden dette har blitt en katteblogg, skal dere få se hvordan katta låg de fire timene det tok å kjøre hjem til Løten i helga.


Hardt liv.
Har du sett så tjukk en katt før?

Dette er et bilde av en katt som ikke er vant med å dele og verdens tjukkeste katt. De ble IKKE venner, selv om de var sammen HELE helga!

Så dæeh.

4 kommentarer:

  1. Kjøp en optisk røykvarsler øyeblikkelig sier nå jeg da!! Så skummelt!
    Gratulerer med ny jobb! Så hyggelig at du fikk blomster! Dom er snille dom! Ikke så rart heller da, dere jo det beste vi har!! Klem

    SvarSlett
  2. en ting til.. Kanskje pusen har lyst på varm mat??

    SvarSlett
  3. 1. Gratulerer med jobb
    2. Bor det kanskje en lille pyroman i katten?
    3. Jeg skal også trene, men jeg vil ikke. Siden jeg fylte halvveis til sytti, har tyngdekraften gjort seg forferdelig gjeldene iløpet av de siste dagene. Hengerumpe, sier jeg bare!
    4. Trenchen kler deg. Du ser litt ut som en hemmelig agent.
    5. Tjukkis-katter kan til nød brukes som muff!

    SvarSlett
  4. Optisk røykvarsler skal absolutt kjøpes, det var utrolig skummelt. Pusen vil ha alt som vi spiser. Idag spiste han avocado..og likte det?!

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...