onsdag 16. mars 2011

Code Milky Green

Mine to fantastiske frøkner har dratt tilbake til sin verden, og jeg sitter igjen med minnene, et kamera fullt av bilder jeg ikke tør se gjennom (mot i brystet, vett i pannen, leppestift og en promille på grensen til å gå over i prosenter gjør oss ikke videre elegante) og en kraftig forkjølelse.
Jeg skylder litt på Randi for den siste der. Forkjølelsesbaselusker fra sykehuset på Tynset er ikke til å spøke med!
Jeg dro på nattevakt etter at de hadde dratt, og endte opp med å gå rundt med tamponade i nesa. Helt alvorlig, jeg fikk ikke gjort noenting, jeg måtte bare gå rundt og pusse nesa hele natta, så da ble den sjarmerende løsningen å dytte papir opp i neseborene. Plutselig var begge hendene fri, og jeg kunne skifte på, snu og blande antibiotika til mine stakkars pasienter.

Jeg satser på at de ikke la merke til den elegante metoden min.

Da jeg våkna etter nattevakt var det første jeg tenkte "Leddaaard! I'm thick" i ekte Sheldon-stil, og ringte Handyman. Merkelig nok ville han ikke synge "soft kitty" til meg over telefonen mens han var på skolen, men han kom hjem og kokte ertesuppe til meg, da. Og blanda farris og eplejuice til meg hele kvelden.
 Snill, han.

3 kommentarer:

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...