tirsdag 8. mars 2011

gammel mann?

Jeg er sykepleier, jeg. Her om natta tenkte jeg over hva vi egentlig gjør på jobb, iallfall noe av det. Jeg kom fram til at vi stort sett bare leker oss med alfabetet. Jeg nevner i fleng:
CAPD, EKG, AF, ACB, NSTEMI, EF, PCI, HD, PD, STEMI, SR, APD, RA.. dette er noen av betegnelsene vi bruker daglig. Det er ikke verst at vi holder oversikten, ikke sant?

Idag har Handyman bursdag. Handyman blir 26 år idag. Han er en gammel mann, jeg undres om jeg bør bytte ham ut med en yngre årgang?

Neida, det går ikke. Jeg tror ikke det hadde vært noen god idè. Snille, fine (litt gamle) Handyman <3


Ville bare si at idag fikk han frokost på senga og skolebrød med bursdagslys, og til middag fikk han pinnekjøtt. Namnam-namnamnam.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...