søndag 20. mars 2011

en uke for sent ute...

Åh, jeg er så snørrete!

Fineste innledningen til et innlegg ever! Jeg er i kjempeform, men den der nesa mi vil ikke samarbeide. Så når jeg er på jobb snakker jeg med bihulestemme og pusser nesa, mens jeg lurer på om det egentlig er noe særlig lurt å være på jobb når jeg driver på sånn. Jeg er jo sykepleier! Jeg skal jo helst ikke smitte pasientene mine med forkjølelse i tillegg til alt annet de sliter med. Men er jeg smittsom bare fordi jeg høres tett ut? Eller kanskje bare stemmen nå endelig har nådd igjen resten av malinen?

Jeg tok endelig mot til meg og så gjennom bildene fra da jeg hadde besøk. Jeg har oppdaget at jeg har noen vanvittige ølbriller som er innovervendte. Når jeg blir fnisete og full, er jeg fremdeles skeptisk til andre mennesker, men jeg blir jo så innmari sjarmerende og morsom og flink i engelsk (og tysk og spansk)! Og bildene blir jo alltid sååå bra! Det gjelder også for mine sjarmerende venninner. Heldigvis er vi ikke alkoholikere, og kan vinne verden over på dagtid.

Vi lekte jo turister også!



 

4 kommentarer:

  1. Fine turister altså! Men litt dårlig dekning av selskapslivet.....

    SvarSlett
  2. Skriv noe morsomt da

    SvarSlett
  3. Nåh så søte dere er <3

    SvarSlett
  4. Tusen takk:) Festbildene ble ikke vist, for da har vel en viss Dyrevernsnemnd kommet med en slengbemerkning om hvorvidt vi legger ut dårlige bilder med vilje ;)

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...