tirsdag 22. mars 2011

en oppsamling av facebookstatuser som aldri ble publisert..

Til Anonym:
Tissbæsjpromp! Tissetass! Bavianrumpe!
Sånn. Da håper jeg det var morsomt nok. Enjoy!

Visste dere forresten at hvis man googler "baboon" kommer det opp bilde av en edderkopp? Heldigvis har jeg Handyman i umiddelbar nærhet sånn at han kan redde meg. Handyman er vel forøvrig også en type edderkopp. Altså.. kallenavnet til en edderkoppsort i Australia. Min Handyman har heldigvis svært få likheter med disse..

Og hvordan i himmelens navn skal jeg greie å google meg til behandlingsmåter for araknofobi når det spretter opp bilder av åttbeininger overalt? Ifølge O'store Teve går det an å behandle dette med medisiner, men altså.. det går ikke an å gå rundt i valiumrus heller! Jeg synes jo Paracet er skummelt, tilogmed!

Ellers da, så har jeg og bakaren i Lom lagd surdeig


og den skal jeg bruke til å lage fegt god brødbakst! Nam!

Også er det vår, og hele verden smiler

...mens jeg ligger på soffan og koser med det bortskjemte kattskinnet.


Tja. Ellers da? Jo, Handyman fikk billetter til TopGear denne uka, så da blir det tur til OSLOVE snart. Planen er å lære Handyman å like sushi.

3 kommentarer:

  1. Oss såg "total blakcout" i går, der stakk den hånda si inn i en tank med en levende slange. Uten at dem vist ka d va... Da tenkt e på malaysia Tru du dem har felleskurs for fobia mot slanga og edderkoppa? så kan oss fårå i lag. God tur te Oslo.

    SvarSlett
  2. Uffda, stakkars Nisseliten... Du kan jo alltids skaffe deg litt vival du og, da bli sikkert Malaysia-turen kjempemorsom! Evt. bare ta en pinex forte and feel the buzz :p

    Hvis du googler, blir jeg med, men jeg er ikke interessert i eksponeringsterapi!

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...