tirsdag 31. mai 2011

KLASSEVINNER!

Nå har Pedro og jeg virkelig kommet til et veiskille her. Han har virkelig, virkelig gjort det nå.. han er verdens tregeste og teiteste pc, jeg tror vi snart kommer til å slå opp. Som en siste lille avskjedsgave nekter han å laste opp bilder også.

Uansett...

Har dere hørt Snoop Dogg ft. Charlie Sheen - Winning?

Det var den sangen jeg fikk på hjernen da jeg vant S70-, V70- og C70-klassen på Sørlandstreffet i Tvedestrand på lørdag. Det er altså en samleklasse for tre ulike volvomodeller. Volvo er et bilmerke. Og bilen min er finest <3

Fine, lille Edward, liksom. Ettersom ingen andre enn Handyman gir meg bekreftelse hver gang jeg blir usikker og tror at det bare er jeg som synes Edward er fin (akkurat som i historien om myrsnipa, vet dere), hadde jeg liksom begynt å tenke at Edward var en helt gjennomsnittlig bil, jeg. Begynte å tenke at folk sa "jada, Malin, du har fin bil. Slutt og mas!"

Til vi kom på biltreff og jeg fikk pokal for den fine bilen min. Som er fin takket være snille, fine Handyman.


Dette var de to eneste bildene jeg greide å laste opp, etter fire dager med strev. Det er drøyt.

1 kommentar:

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...