onsdag 18. mai 2011

show etter show

Yess!
Igår, vettu... fineste dagen i året! Gå rundt i kjole, spise is,

bruke bunad, gå rundt og med verdens fineste flagg i håndholdt format og rope "hurra!"... det er egentlig innmari fint. Det kunne vi gjort flere ganger i året, synes jeg.


Jeg gikk riktignok ikke rundt i bunad i dag, den ligger hjemme på Oppdal og samler støv. Jeg hadde finkjolen min på,


men uansett så føler jeg meg ikke pyntet når jeg står sammen med andre med bunad på. Bunad er så fiiint! 
Neste år skal jeg også bruke bunad på 17. mai. Det er allerede bestemt!

Kjæresten og jeg hadde den evige diskusjonen om hvorvidt bunad på menn er pent eller ikke, og til tross for at han er rimelig flott i dress



så er han pent nødt til å gå i bunad når jeg blir rik og kjøper en til ham. End of discussion.

...og etterpå ble det "hvit festdrakt" på jobb. Null bilder, men det er kanskje like greit. Sykepleierkjolene på jobb er ikke akkurat lekre, men føler meg uansett litt mer pynta enn med pysjamasbuksa med slitasjehull mellom lårene. Hadde 17. mai-sløyfe da. Og hårbøyle i rødt, hvitt og blått.



Og på søndag kom verdens fineste Katrine og AnnaLiza på besøk! To fabelaktige nurses som jeg er så heldig å få kjenne. Alle tre har katt, så jeg fikk en grusom forsmak på hvordan vi kommer til å bli når vi blir store og får unger. Det ble litt katteprat. Og masse sykehusprat og sladder, og fliring og mimring. Jeg liker Katty og Anaw, verdens beste sykepleiere.





De måtte selvsagt ta bilder av kreket, og han vet hvordan man får oppmerksomhet, ja.
Over og ut







3 kommentarer:

  1. Verdens fineste kjole på verdens fineste frøken :)

    SvarSlett
  2. ....jeg vet ikke om dette er så lurt å si... men Handyman har faktisk en pappa med bunad... Som kanskje passer......
    Men jeg er helt enig: han er flott i dress! Du er også flott, både i kjole og bunad!!

    SvarSlett
  3. Fjäril: ntaaaaw!
    Tingelingeling: I KNOW! Men Handyman har en tendens til å prate det bort hver gang jeg bringer temaet på bane...

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...