fredag 13. mai 2011

Ting som har skjedd den siste uken.. nå med FLERE punkter og BILDER!

Beklager på forhånd for et innlegg som bare eskalerer og blir større og større og dummere og dummere. Leser du hele blir jeg evig takknemlig og du blir helten min for all framtid.

 Altså. Ting som har skjedd:

- vært i Løten og drukket vin og mistet den blåhvite, fine fargen jeg hadde på armer, bein og bringe (eller dècollete som det tydeligvis heter på norsk nå.. det er iallfall det som står på solkremen min)
- møtt alle foreldrene til Handyman, vært med på konfirmasjonspyntshopping med søskenbarnet til Handyman og ellers møtt mange andre i den Handymanske slekt
- lekt vedhogstfashionista
...mens kjæresten har lekt vedhogger

- tatt bilder av katter som tydeligvis ønsket livet av meg og kameraet mitt
- vært i Stangeland og drukket kald cava som en annen supertoppblogger, ommøblert stua til ei venninne (og skålt i cava for hver ting vi flyttet), tømt ut cavaen siden den smakte piss, og deretter fyrte opp grillen klokka 2300 og grilla med maglite som eneste lyskilde
- kjørt gocart for første gang og kom henholdsvis på fjerde og tredjeplass, dessuten var bare ti sekunder unna BANEREKORDEN(!)  - det skal sies at  vi var bare fire som konkurrerte, Handyman var et tiendedels sekund unna banerekorden, og ti sekunder bak er faktisk ganske mye.
- spist tyve liter is
- kjørt KJEMPEFORT med bil! Bare SE fartsstripene utenfor! WHÆOM! sa det da jeg kjørte forbi alle i hele verden! Iallfall flere av de på E18! Bare se/hør det for dere...WHÆOM! 

- hatt besøk av to fabelaktige mennesker fra tirsdag til torsdag,
og vi har..
-  konsumert alkohol nok til å gi meg lyst til å ta en hvit måned eller to eller tre
- spist fastfood, antipasti og tapas og tyve nye liter is

- vært i Brevik - diplomisens hjemland..

..- og gjett hva! Vi har spist IS!



..jeg har spist jordbær- og sjokoladesoftis med jordbærstrø oppå. Namnamnamnam. Nam.


- feiret sykepleierdagen med mange klemmer
 - lekt hobbypedofile og tatt bilder av små barn som lekte med vann.. og vi kranglet om hvem som måtte begynne med førstehjelp i tilfelle en av dem druknet.
Sykepleier eller ikke, vannet var skittent, og vi hadde skinnjakker som får flekker hvis de blir våte. Den ene høylydte, litt ekle ungen hadde forøvrig også blogg som hun skulle poste bilder av badeseansen på. Jenta var mellom fem og tolv år og tydeligvis fra Brevik. Løp og let.
- vært useriøs og fjasete på en kirkegård, til tross for at det sto på skiltet at dette ikke var lov


 - Brukt vanvittig mye penger og dratt et visakort som var tomt
- Fått en ny venn

- Generelt sett bare hatt det fint og tatt masse bilder av  pene ting som blomster, landskap.. og oss selv





Og ellers...
- Spist pizza til frokost
- Vært inne på nettbanken min for første gang siden 2. april. Holy smoke, jeg er så lykkelig for at jeg har fått ny nettbankdings, nå kan jeg ENDELIG handle på nettet igjen. Nå skal jeg kjøpe meg
- kjoler
 - sminke
 - pynteting og dilldall
- Butler Flossmate tanntrådholder (Jordan gå og legg seg, lizm)

.. og i morgen LOVER jeg å kjøpe meg overføringskabel til kameraet mitt, sånn at jeg ikke er avhengig av dataen til Handyman for å få overført bilder fra kameraet mitt. (Dette er nå gjort! Hurra! )
Nå skal jeg på nattevakt.

9 kommentarer:

  1. Og så var vi så heldige å treffe dere også! Litt slapt oppmøte fra oss på søndag, men håper vi treffes snart!! Høres ut som uka har vært bra! God innsats på gocartbanen! Besøk er heller ikke feil! ;)

    SvarSlett
  2. Det kule med slike lister er at det ser ut som vi har gjort ganske mye :)

    SvarSlett
  3. tingeling: jaa, var veldig fint å se dere igjen :)
    Anonymonyn: men vi gjorde jo faktisk ganske mye, når jeg tenker meg om gjorde vi faktisk enda mer, men det fikk jeg ikke rablet ned før jeg dro på jobb :P får lage en oppdatert versjon med bilder og litt flere punkter ;)

    SvarSlett
  4. Malin du har jo skaffet deg et liv ;)

    SvarSlett
  5. Juhu!!! Jeg er en helt!!
    ( om du ikke husker det.. så har jeg lest hele..)
    Hils og klem og alt sånn!

    SvarSlett
  6. Suupert, Tingeling! Tusen takk til alle som har lest hele :) Det vanker kake ved neste sammenkomst ;)

    SvarSlett
  7. Må jo bare elske den katten <3
    Haha, sykt koselig du har hatt det :-D
    Så ut som du har hatt det helt fantastisk!!! :-D

    SvarSlett
  8. Heisan Magnifike Malin!

    Håper alle har sett detaljen på første bildet ditt her oven, og at alle har lagt merke til innkapslingen av dine yndige høyhelte sko i shoppingposer av plast... dette for at det ikke tar seg ut å få skoene innsauset av klissen tresaft når man er på tømmerhogst på Hedemarken.... Hi hi. PS. Skal hilse fra det skumle grå dyret, og si at nå har hu fått mat.. Og jeg vil også ha kake neste gang...

    SvarSlett
  9. Haha, du er bare herlig Malin! :)

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...