mandag 18. juli 2011

Desperate tider!

Eller... egentlig triste, tragiske, melankolske og forferdelige tider. Jeg sitter - for andre gang på sju måneder - STUCK i Porsgrunn, mens kjæresten er nordafor på det glade Nordmøre. Sammen med kong tjukkas.


Og jeg sitter her, med salmiakk på sprayflaske og totalangst for edderkopper. Og teller ned antall vakter til det blir min tur å dra på ferie. Det blir goodt! Og desverre er det altfor lenge til.


Og som om det ikke var nok, så kom Gøril inn på politihøyskolen! Åneiogneiognei! Aldri mer kan jeg fortelle henne om alt det kriminelle jeg gjør, og aldri mer kommer hun til å le av det og overgå det med en av sine egne historier.

Neida, det var løgn. Gøril og jeg har vel aldri gjort noe ulovlig. Bortsett fra å utgi oss for å være politi for å få gratis skyss hjem fra fest. Men det er jo bare gøy! Dessuten gjennomskua de løgnen vår, siden de kjente storebroren min, og visste at vi ikke var politi. Morsomt.

Det som ikke var løgn var at Gøril skal bli snut! Jeg er så splittet! Jeg er sååå glad for at hun skal bli et ekte purkesvin, men jeg er sååå lei meg fordi hun skal flytte til Bodø. Det er langt til Bodø! Et raskt søk på finn.no forteller meg at det koster rundt to store lapper å fly til Bodø for å treffe Gøril.

Verden kommer aldri til å bli den samme igjen.

Beklager, purkesvin, dette var det beste bildet jeg fant av oss. Til pass for deg for at du har sletta alle bilder av oss på facebook!

4 kommentarer:

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...