mandag 11. juli 2011

yess, det er sommer

kong Leopold av tjukkasland har lyst på hva det nå enn er jeg holder på å skjære opp på kjøkkenbenken. Folk-mat er bestest i verden <3<3
 
NM i klyse! Vunnet av disse tre guttene. Forvent å se dem på luksusfellen til høsten. (Jeg ønsker meg båt)

Min fineste Edward

scampi, sopp, kylling og grønnsaker i folie. Namnam. Nam!

Passer på så'n "far" ikke kjører for fort! Neida, vi sto i fergekø, og i fergekøa var det mange måker. Katta ville på tokt!

Fineste kjæresten

Verdens største Monopol-fan

Katter og pinnsvin

skummelt og spennende

3 kommentarer:

  1. Pass på katten, bolla har både spisse pigga og spisse tenner.

    SvarSlett
  2. Bolla ha spist så mange iberiasnegla at ho ikke orka å ta katta.. Heldigvis :)

    SvarSlett
  3. Oi piggsvin da du. PS kan du vekke meg i morgen kl 9?:) Takk så meget

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...